Bine ai venit!

Bine ai venit! Îţi plac reducerile? Şi nouă! De aceea te ţinem la curent cu noutăţile comunităţii WBC, bazat pe conceptul de discount! Destinat chiar ţie!


marți, 29 noiembrie 2011

"Am fost, mi-a placut si ma mai intorc!"

Simplu si la obiect, "Am fost, mi-a placut si ma mai intorc!" este reactia pe care toate firmele o doresc de la clientii sai!

Sa vedem atunci cum ajungem sa obtinem aceste cuvinte de la pretentiosul nostru client.


Fara doar si poate, putem afirma ca fiecare companie, fiecare Manager, patron isi doreste un flux continuu de clienti pentru a-si putea vinde produsele/serviciile. Dar cum vin clientii la tine? Sa presupunem ca avem un magazin de cartier si comercializam haine. Primii dumneavoastra clienti vor fi bineinteles localnicii, vecinii si cativa prieteni buni, care se vor uita si vor cumpara ceva din cand in cand pentru o zi de nastere sau un eveniment. Totusi, pentru a putea vorbi de un profit pe termen lung este nevoie de mult mai mult, este nevoie de clienti noi. Haideti sa vedem cum putem realiza acest lucru apeland la putin ajutor, si anume la o modalitate accesibila prin care magazinul nostru de haine sa fie cunoscut.

Ce face WBC-ul pentru dumneavoastra? 
WBC adica Worldwide Business Contacts aduce pe piata din Romania cea mai buna solutie pentru o promovare eficienta si pe termen lung. WBC pune la dispozitia partenerilor sai oportunitatea de a se face cunoscuti, de a atrage clienti, atat prin prisma site-ului sau www.4wbc.com, sectiunea Parteneri cat si prin revista proprie Firme Discount www.firmediscount.ro. Se alatura acestora si o promovare intensiva prin newsletter si retele de socializare. 
Prin postarea online a magazinul de haine intre partenerii WBC, la un domeniu corespunzator, se realizeaza nu numai includerea lui intr-o comunitate de afaceri, dar si inlocuirea cu succes a unui site propriu, aparitia pe google prin programul de optimizare s.a.m.d.
Campaniile de promovare pe termen lung sunt menite sa insamanteze in mintea potentialului client, imaginea unei firme, de unde reiese si eficienta unei astfel de promovari.
Asadar, prima parte cu "Am fost....." este rezolvata. Si cu asta am largit si "familia" clientilor magazinului nostru de haine.


Ei bine, nivelul doi in misiunea noastra de "cucerire" a clientului este una dintre cele mai dificile. Desi pare oarecum mai usor, sa zicem asa, prin prisma faptului ca magazinul nostru de haine are produse diversificate, utile, necesare zi de zi, prin urmare mult mai usor de vandut.

O mare parte din "...mi-a placut" tine cu desavarsire de produsele pe care magazinul le detine, de calitatea lor, actualitatea lor (adica sa fie "la moda"). Insa cireasa de pe tort e oferita de imaginea pe care o are acesta, mai precis de aranjarea hainelor in magazin, coloristica folosita in amenajarea magazinului si nu in ultimul rand de amabilitatea personalului angajat. Toate acestea il vor face pe client sa spuna "Imi place".


Ultimul pas al studiului nostru este sa vedem cum il facem pe client sa spuna "...si ma mai intoc". Cum putem face magazinul nostru sa-si fidelizeze clientii si ce poate face WBC pentru aceasta?

Instrumentul acestui proces este cardul de reduceri WBC! Tot ceea ce trebuie sa faca partenerii WBC este sa ofere o reducere atractiva la produsele si serviciile lor. Apoi, pe baza cardului WBC, clientii vor primi acea reducere PE LOC, timp de cel putin 1 an de zile. 


Fidelizarea clientilor este astfel posibila, prin produse/servicii de calitate, o promovare permanenta, un discount atragator, reduceri si facilitati.

Publicitatea incepe si se termina cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu